Vad ska man saga mer an att man hoppas?

Ja, da forsoker jag liksom mitt basta ordna till viktiga saker i mitt liv. Jag har betalat en rakning jag har, vilket kanns bra, och ska ansoka om skuldsanering snart, nar jag fatt hemskickat lite papper som jag behover. Vet dock inte om det kommer ga igenom men man kan ju alltid prova och jag hade blivit glad om det funkar.
Hall tummarna for mig. Jag ar sa radd att jag knappt vagar hoppas och nojjig att det inte kommer funka alls bara for att jag skiver om det nu.....

Forutom det ar allt bra. Jag har varit lite sjuk men det varsta ar over och bara lite snorig och hostig nu.
Vincent alskar en lat som Simone spelade for honom som heter Higher, han sjunger och dansar till den. Han kanner aven igen Fireflies nar man spelar den.
I morse forresten borjade han sjunga pa "i ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut...osv.." han sjung vissa ord, borjade mitt i sangen och gjorde alla rorelser helt sjalv. Han ar sa duktig! Mamma e stolt over sin lille gosse!!! PUSS!

Ahja, nu spelar ja lite Bingo, tankte de kunde va gutt att unna sig nagot roligt idag.
Skriver mer en annan gang!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0