=P

Ja vad ska man saga...
I gar, den 23/6 skrev jag en insandare till City tidningen. Jag vet inte om nagot kommer handa eller om nagon kommer kontakta City, men det handlade om hur jag o vincent blivit behandlade av hyresvardar etc. Inlagget vart fint i tidningen o jag har sparat ett utklipp av det. City sjalva hade lagt till att om nagon hade en lagenhet at hyra ut eller pa nagot vid kunde hjalpa mig sa kunde de kontakta redaktionen.
Idag mailade jag Ida Fjallman pa Heimstaden, som artikeln handlade om och skrev att hon borde lasa tidningen, jag t.o.m. lankade till den, skrev vilket datum det va o vilken sida, sa hon kan kolla arkivet, och papekade att lasningen kunde vara intressant for henne sa det handlade om henne. Vi far la se om hon svarar pa det om ens laser inlagget.

Forutom det, sa ar allt som vanligt. Vi har varit ute idag, pa lang promenad, sa kroppen varker en del. Vi gick lite i olika affarer med Mane o mamma. Det va trevligt, o vincent va sa duktig sa. Han somnade pa en gang, 17.30 nar vi kom hem, han vart mega trott den lille =)

Magen kanns spand och ja funderar pa nar bebisen kommer, den kan ju komma typ nar som helst nu ju. Lite skrammande typ, fast roligt ocksa saklart, men jag e radd for att foda, for ja vet de gor ont som fan =/

Ahja, sitter just nu o bara slappar. Har fyllt i lite papper som jag ska skicka ivag pa mandag, och aven ansokt om lagenheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0