Heimstaden i ett notskal, eller?

Javla skit alltsa, nu har jag mailat en pa Heimstaden fram o tillbaka, o hon e inte lite frack va?
Forst skriver hon att dom prioriterar inte sadana som mig. Va fan, jag e val inte mindre vard eller mindre manniska an nagon annan? Hon har lovat flera ganger att titta pa mitt arende, men skiter i det totalt.
Nar jag mailat igen, sager hon att jag kan inte ga fore i kon, o da papekade jag att dar ar andra som knappt vart sokande lange alls som far lagenhet hur snabbt som helst, ja da erkanner hon att dom gor undantag! Da menar ja pa, vilka ar dessa undantagen, varfor gor de inget undantag till mig som ar i akut behov av en lagenhet? Na da skriver hon att de inte gor undantag for sokande.. Men det va ju det hon skrev innan " ja vi gor ibland undantag for dom som varit aktivt sokande under en kort period"... ehh... vem forsoker hon lura? Jag ar inte dum!
Har hon nagot emot mig kan hon fan saga det rakt ut, men att skita i mig totalt o strunta i mina intresseanmalningar som hon gor ar fan ta mig fel!
Jag har en som kan borga, jag har garanterad hyra betald o allt, men nej da.. dom prioriterar inte sadana som mig..... Snacka om att man kanner sig nedtryckt!
Ja jag ar inte den som ar den, utan jag skrev om detta till City tidningen i Malmo, jag hoppas dom publiserar det ossa, for jag tycker alla ska veta hur jag o vinc blivit behandlade sedan vi kom till sverige, efter allt vi kampat for o fortfarande kampar for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0