Mormor

Ja idag ska vi till mamma, vincents mormor, och dar ska vi stanna over natten. Det ska bli kul ^^
Sedan en helg ska hon fa ha vincent. Han tycker ju om henne sa mycket. Och sa far han ju traffa K ossa idag, han hade visst stannat hemma idag for att fa traffa Vincent. Det ar ju himla rart ^^
Jag har egentligen inte sa mycket att skriva. Sitter och vantar pa att vi ska bli hamtade sa vi kan ga ner till bussen sen.
Vincent borjar redan bli otalig, han kanner nog pa sig att vi ska ut.
Vi har packat en liten vaska med lite extra klader och leksaker, visste inte riktigt vad for leksaker jag skulle ta med mig, sa jag tog lite sma saker som jag vet att han tycker om att ga runt med, plus att han har min engelska mobil att kladda med ossa, det tycker han e kul. Han satter igang den sjalv, o laser man tangenterna blir han arg. For han vill ju kunna trycka pa knapparna o se vad som hander. An sa lange har han forsokt ta foto med den och aven lagt in telefonnr pa den. Haha, ja det ar ju bara en massa nummer men i alla fall ><

Forutom det sa sover han i vaxasang nu, for han hade lyckats att klattra ut fran spjalsangen och trillade ner mitt i natten, sa da tyckte vi att de va battre med en vaxa sang. Den star ju precis intill den sang jag sover i, sa da faller han ju bara pa mig, sa vida han inte trillar at andra hallet, vilket ja inte tror han kommer gora. I alla fall blir ju inte fallet lika farligt o illa som fran en spjalsang.
Han sov gott i den i natt i allafall, nar han val somnade.

Som sagt, nu ska vi snart ut, sa det ar bast jag slutar skiva nu, for han kommer val snart hem o hamtar upp oss.
Ha de bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0