Manga tankar...

Ja det ar inte latt, har i livet.
Star ju infor en massa beslut just nu o ibland vill jag bara forsvinna for det ar for jobbigt.
Jag ar ju gravid, men ar det vart att behalla det? Att bara tanka pa det ar stressigt, for jag har inte manga dagar kvar att bestamma mig. Ibland vill jag inte behalla det. Ibland vill jag, speciellt nar jag tanker pa vincent.
Sedan har jag ett ex. Jag alskade ju honom sa mycket, o han brakar o tjatar pa mig men vill ha mig tillbaka. Det ar jobbigt.
Ja ville bara vara en familj o fa vara lycklig...

Jag ar tacksam for all hjalp jag far har hemma, men anda...
Usch, kan nog inte skriva mer om det.

Forutom det ar jag sa sugen pa att designa klader och sy en massa, maste fa ha min symaskin har snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0